עיצוב פנים פנטהאוז

אחד מהשירותים הניתנים על ידי מומחים בתחום התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים הוא שירות הכולל תכנון ועיצוב פנים של דירות פנטהאוז.  מומחיות בתחום העיצוב וניסיון רב שנים בעיצוב פנים של דירות פנטהאוז יספקו ללקוחות את התוצאה האופטימאלית בה הם מעוניינים,  דירת פנטהאוז מסוגננת בעלת שיק יוקרתי ומודרני.
 

מהן דירות פנטהאוז?

דירות פנטהאוז הן דירות הממוקמות בקומה העליונה של בניין מגורים ולהן צמודות מרפסות גג. דירות אלו הן בדרך כלל דירות גדולות יותר מהדירות האחרות בבניין ומשתרעות לעיתים על שטח של שתי דירות סטנדרטיות.  מומחה בתחום עיצוב פנים של דירות פנטהאוז לא יהסס להתחייב בפני לקוחותיו על תוצאה שכוללת הרמוניה עיצובית של כל חלקי הפנטהאוז, ייחודיות, יחס אישי ומחוייבות לצעוד אתם יחד לצורך השגת המטרה העיצובית המשותפת.
טרם בחירת מעצב פנים יש לוודא עמו שהוא מציע כולל ליווי אישי, זמינות יומיומית, גיבוש קונספט מרכזי לעיצוב חללי הפנטהאוז, תכנון העיצוב תוך שילוב צרכי הלקוח והקפדה על עיצוב הפרטים הקטנים ביותר תוך שימת לב דקדקנית.

עיצוב פנים פנטהאוז
 

עיצוב פנים פנטהאוז – לוקחים בחשבון

עיצוב הפנים של דירות פנטאהוז שונה מעיצוב פנים של דירות סטנדרטיות. דירת הפנטהאוז גדולה יותר מדירה סטנדרטית וחלליה מתוכננים באופן שונה, הן מבחינת גודל החללים והן מבחינת התכנון האדריכלי שלהם. החלוקה העיקרית בפנטהאוז היא בין החלל המשמש למגורים לבין חלל המרפסת. בעת עיצוב ניקח בחשבון את הדברים הבאים:
הלקוח – דרישות הלקוח, סגנון העיצוב בו הוא מעוניין, התקשורת עם הלקוח לאורך חיי הפרויקט.
הדירה – הנתונים הקיימים של הפנטהאוז, אם מבחינת מיקום, נוף, תכנון אדריכלי קיים, דפוס שימוש של בני הבית.
התקציב – פרוייקט עיצוב פנים פנטהאוז יותאם לתקציב הקיים של הלקוח.
העיצוב – המטרה היא הרמוניה מושלמת של כל מרכיבי העיצוב בפנטהאוז והתאמה לקונספט העיצוב המרכזי עליו הוחלט בעת התכנון עם הלקוח.
ייחודיות – מעצב הפנים תמיד ישים דגש על תוצאה מרשימה וייחודית.
 
עיצוב הפנטהאוז – חלקי הפנטהאוז
בחירת החומרים, התכנון הדקדקני של התאורה, בחירת הגוונים, היכולת לשלב את מאפייני החוץ יחד עם מאפייני הפנים (ליצירת רצף תחושתי) והימנעות מעיצוב שיוביל לתחושת עומס בחלל או חלל גדול, ריק ומנוכר הם חלק מהפעולות והנקודות החשובות אותן המעצב לוקח בחשבון בעת תהליך עיצוב פנים פנטהאוז.
מרפסת – עיצוב של מרפסת הפנטהאוז יכלול ניצול היתרון של החלל הגדול של המרפסת, הנוחות של הלקוח, דגש על החומרים המותאמים למתחם החיצוני ומהם עשוייים רהיטי הגן, דגש על הצללה, תאורה מתאימה לשעות הערב וניצול נכון של התאורה הטבעית של השמש בשעות היום, שילוב צמחיה והתקנת בריכה ואפשרות של מטבחון חיצוני.
החללים הפנימיים – עיצוב החללים יהיה בהתאם לייעוד שלהם (חלל חדר שינה למבוגרים, לילדים, חדר עבודה וכו). החללים הפנימים של הפנטהאוז גדולים יותר מדירה רגילה ולכן נשים דגש על בחירה ושימוש נכון בריהוט, אביזרים משלימים, צבעים וגופי תאורה וזאת על מנת שהחללים הגדולים של הפנטהאוז לא יעניקו תחושה קרה ומנוכרת או להיפך.
נוף – מעצב פנים תמיד יתייחס אל הנוף הנשקף מהפנטהאוז כאלמנט מרכזי המשפיע על תכנון העיצוב. הנוף והתאורה הטבעית ישפיעו על בחירת גופי התאורה וסוג החלונות.
 
ניתן לקבל מידע נוסף ומענה לכל שאלה אודות תכנון אדריכלי ועיצוב פנים יוקרתי לפנטהאוזים ב- 03-6776780 , משרד עופר פוגלמן.