עיצוב פנים למרפאות שיניים

עיצוב פנים מרפאות שיניים מהווה את אחד מתחומי ההתמחות אותם אנו במשרד הבוטיק פוגלמן מעמידים לרשות קהל לקוחותינו. בדומה לכל תחום מקצועי אחר המוצע על ידינו, גם בתחום זה, אנו מלווים את הליכי היצירה משלבי הייעוץ והתכנון המקדים ועד להשלמת הפרויקט.
 

עיצוב טוטאלי לענף הדנטלי

הליכי עיצוב הפנים שלנו בתחום מרפאות השיניים מיושמים באמצעות תפיסה וחשיבה עיצובית כוללת שמטרתה יצירת חלל פנים מעוצב התואם את ערכי המרפאה ושירותיה. לאורך כל הליכי העיצוב המומחים שלנו מקדישים מחשבה מעמיקה שמטרתה יצירת מרחב פעילות קונספטואלי התורם רבות למיתוג המרפאה בקרב לקוחותיה.
המעורבות העיצובית שלנו בתחום עיצוב פנים מרפאות שיניים, חולשת על כל צרכי המרפאה בהתאם לגודלה ותכנונה האדריכלי, כאשר הידע האדריכלי העומד לרשותנו תורם אף הוא ליצירת חלל טיפולים מודרני ומעוצב התואם את ערכי המרפאה. עוד על עיצוב פנים מודרני.
יישום ידע זה יכלול ניצול נכון של החלל, בחירת ריהוט נוח, בחירת גופי תאורה, בחירת טקסטורות מתאימות, בחירה של וילונות, ארונות אחסון, צביעת המרפאה בגווני פסטל מרגיעים ופעולות נוספות שיובילו להפיכת מרפאת השיניים למקום ידידותי למטופל, מקום שמשדר אוירה ביתית מרגיעה, ביטחון ויוקרתיות.
שירותי עיצוב הפנים שלנו בתחום מרפאות השיניים מתמקדים בכל אחד מאזורי הפעילות המתוכננים, לרבות, מבואות הכניסה וחדרי ההמתנה, עמדות קבלה ומשרדי הצוות, חדרי הטיפולים ואזורי פעילות נוספים בהתאם לצרכי המרפאה. במקביל לעיצוב הכולל, נקדיש תשומת לב מקסימאלית לנושא הנוחות הן ללקוח והן לצוות הרפואי המטפל.
 
עיצוב מרפאת שיניים

עקרונות העיצוב שלנו בתחום מרפאות השיניים

על מנת להעמיד לרשות לקוחותינו מענף רפואת השיניים את סביבת הטיפולים המודרנית, המעוצבת והאופטימאלית ביותר, אנו מקפידים על מספר עקרונות עיצוב שמטרתם היא יצירת מרחב טיפולי נוח ופונקציונאלי הן ללקוח והן לצוות המטפל.
עקרונות עיצוב פנים מרפאות שיניים שלנו כוללים בין היתר:
  • ניצול אופטימאלי של שטח המרפאה
  • יצירת אווירה נינוחה, שקטה וחמימה
  • התאמת פריטי ריהוט לכל אחד ממתחמי הפעילות
  • התאמת תאורה נכונה, רכה וממוקדת במקומות הנכונים
  • בחירת אקססוריז למטרות השלמת המראה העיצובי הכולל
עקרונות אלו מלווים אותנו לאורך כל שלבי התכנון והיצירה, והם נעשים בשיתוף פעולה מלא בינינו לבין הצוות הרפואי המטפל.
 

עיצוב פנים מרפאות שיניים - צעד עיצובי אחד קדימה

צוות המומחים שלנו במשרד הבוטיק פוגלמן מתחייב למצב ולמתג את מרפאת השיניים שלכם. אנו נעצב ונתכנן את המרפאה כמובילה בתחומה, וכל זאת באמצעות עיצוב פנים המתמקד גם בצרכים הפונקציונליים של הצוות הרפואי וגם במכלול ההיבטים הנלווים לשהות הלקוחות בשטח המרפאה.
 
צרו איתנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו ליהנות מחלל טיפולים משודרג, מודרני ופונקציונאלי