עיצוב מרפאות

איך מעצבים מרפאה?

אחרי שנים שבהן למדת וצברת ניסיון בתור רופא בבתי חולים ובמרפאות שונות הגיע הזמן להקים את העסק שלך? אם כך, אתה בוודאי נרגש, כי איזה רופא לא חולם על היום שבו תהיה לו מרפאה פרטית? מעבר לכך שעליך לדאוג למטופלים ולשיווק, חשוב מאוד גם לתת את הדעת על השאלה איך נראית המרפאה שלך. השאלה האם תשקיע בנושא של עיצוב מרפאות תשפיע בצורה ישירה על התוצאה הסופית, על האווירה שתהיה במקום ועל הרושם שתיצור אצל המטופלים שלך. לכן בכל מה שקשור לנושא כמו עיצוב מרפאה עדיף לפנות אל המומחים בתחום ולעשות את הדברים בצורה הכי מקצועית שאפשר.

איזה מסר תרצה להעביר?

כאשר מדברים על עיצוב מרפאות מדברים או על עיצוב פנים של משרדים וחנויות, בין היתר, על המסר שירצה הרופא להעביר למטופלים שנכנסים למקום. האם אתה רוצה ליצור תחושה של נינוחות אצל המטופל? האם חשוב לך שהוא ירגיש חמימות? או שאולי תרצה שהמסר העיקרי שיועבר אליו יהיה מקצועיות ושיש לו על מי לסמוך? בדרך כלל מטופלים שמגיעים למרפאה, בין אם זה מרצון לעבור טיפול פלסטי ובין אם זו סיבה רפואית, ירצו להרגיש שהם בחרו ברופא מקצועי. לכן בהחלט כדאי לגייס גם את העיצוב לטובת המסר הזה כי המטופלים שלך קובעים את דעתך עליך כבר מהצעד הראשון שלהם במרפאה.

מעצב פנים שיידע להפוך את חלומך למציאות

לכל רופא יש חזון לגבי המרפאה שלו, בין אם זה מבחינת הציוד והמכשור הרפואי ובין אם זה מבחינת עיצוב המקום. לכן ברור מדוע גם אתה, כמו הרבה רופאים אחרים, רוצה לעשות הכול כדי שבסופו של דבר המרפאה שלך תראה בדיוק כמו שרצית. לכם כך אתה צריך איש מקצוע מוביל שעוסק בתחום כמו עיצוב מרפאה, מה שאומר שהאדם שאליו כדאי לך לפנות הוא עופר פוגלמן TOTAL DESIGN. עופר למד את התחום וצבר בו הרבה מאוד ניסיון, כך שאין ספק שגם במקרה של המרפאה שלך הוא יוכל לעשות הכול כדי שתצא מרוצה. עיצוב מרפאות מבחינתו זה מכלול של יצירתיות, מקוריות, ייחודיות והקשבה ללקוח, אז למה שלא תצרו עימו קשר עוד היום במספר: 03-6776780?